men-motseklet-en-ik.reismee.nl

test, test, test en nog eens test !! men PC was naar de test ikel :-)

Ik moet alles eens terug testen,

Ik had problemen met mijn pc, en ging naar een pc winkel. Volgens de man in de zaak was dit zo geflikt, en vroeg me om hem 2 uren de tijd te geven, geen probleem. Ik waarschuwde hem dat er meer dan 100 cd's muziek en 10 000 fotos' op de C schijf stonden, geen probleem volgens de man.

Een dikke twee uur later ik terug naar de winkel, en mee dat ik binnen kwam zag ik al aan die man zijn gezicht dat er iets niet pluis was. Hij starte de pc op, en da ging vlot, en ik zag meteen dat ik een ander opstartscherm had.De man vertelde me fier dat er een andere windows op zat, het enige dat anders was, volgens hem,het is een engelstalige windows( van te voren had ik een nederlands taalige) Toen vroeg ik waar de foto's en de muziek nu stonden, en toen kwam het duiveltje boven, hij was alles kwijt !! En nu vroeg ik hem?? De man kon geen antwoord geven, de meeste van die cd's staan op mijn mp3 speler en de foto's van de reis heb ik opSD kaartjes staan, dus !! Dan zat er voor mij niets anders op dan de gegevens terug naar de C schijf te plaatsen . Dat vroeg ik mijn rekening, en die man durfde nog 30 ringit te vragen om het naar de kl- ten te helpen van mijn pc.

Terug op de kamer merkte ik ook op dat het klavier niet meer op azerty stond maar op qwerty, aree lap, da nu ook nog, wa nu gedaan he?? Toen ik terug naar de pc zaak ging zag ik dat er op de andere kant van de straat een andere pc shop was . Daar heb ik de problemen uitgelegd, en ze wisten te vertellen, dat de man van de andere pc zaak vroeger bij hun had gewerkt , en dat ze hem hadden ontslagen wegens geen of te weinig kennis , en die man is toen zelf een zaakje begonnen, en dit was weer een teken van zijn onkunde.

De mensen van de zaak opende de windows en zagenmeteen dat het een piraat windows was, en deze maar 3 dagen zou werken, en dan uit zich zelf zou verdwijnen, straf he!! Zo zou ik daar schoon gestaan hebben he!! Ik moest mijn pc daar laten en ze verzekerde me dat al het mogelijke zouden doen om me te helpen, en ze zouden voor half 10 s'avonds me weten te vertellen, wat en hoeveel het zou kosten, ok das goe dacht ik. Rondom 9 uur kreeg ik telefoon van de pc winkel met de vraag of ik eens langs zou kunnen komen en dat ze goed nieuws hadden. Ik er meteen naar toe, en ja ze hadden de bestanden terug gevonden, maar de orginele windows was niet meer te vinden. En nu moesten ze er ook nog een andere opzetten, en dan maar hopen dat alles werkt he!! De volgende dag moest ik om 10 uur me daar aanmelden, en mee dat ik binnen kwam zag ik meteen dat de man een flinke glimlach uitstraalde.Volgens hem was al het mogelijke gedaan om me te helpen, ik had de foto's en muziek terug, een engelstalige windows, en ze vroegen me om eerst alles eens te testen;

En dit is de laatste test ik moet ook mijn wordpad testen, en hoop nu dat het lukt.

Zo mensen als julie dit schrijven aankrijgen is alles voorlopig OK

groetjes van Mario, en de avonturen voor dit schrijven krijgen julie een van de volgen de dagen, en het is de moeite zalle

Reacties

Reacties

Daniëlla

Oef uiteindelijk 2 keer moeten betalen om alles in orde te krijgen maar 't is toch gelukt!

xxx

marijke

hoi mario, wat een geluk, ik denk echt dat er een paar beschermengeltjes op je schouder meereizen !
veel geluk verder !

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!