men-motseklet-en-ik.reismee.nl

kort kan ook he!!

DE ENE AANVAL NA DE ANDERE!!!!!

Toen ik s'morgens zoals gzewoonlijk de pc opstarte, zag ik dat Thomas me gemaild had, Thomas ken ik van de school in Paksong en we hebben samen al wat watertjes doorzwommen. Ik ken hem nog maar een goeie twee maanden, maar toch!! Toen ik de mail opende vernam ik dat hij in Siem Reap was samen met Haruka ( zijn japanse vriendin ) , en da wilt toch wel lukken zeker, daar ben ik nu ook. Via mail probeerde ik een afspraak te maken om s'avonds iets samen te gaan eten. Ik kreeg niet meteen een antwoord, en ben dan maar op wandel gegaan, de bedoeling was om de kapper te vinden die me vorig jaar zo dronken maakte.Na een helse zoektocht , straat in straat uit besloot ik maar een andere kapper te nemen, en wat voor een!! Terwijl de kapper probeerde nog iets fatsoenlijk van me te maken, kreeg ik een manicure van een schoon mokke, zomaar ik had niets gevraagd en die nam mijn handen , en begon eraan. Een dik half uur later stond ik daar, met een kort kopje haar en mooie verzorgde nageltjes, ondertussen had ik nog iets te drinken gekregen, een vruchtensapje waarvan ik de smaak niet kon thuis brengen, maar het was lekker en verfrissend.

S'avonds had ik een antwoord gekregen van Thomas, hij zou om 8 uur in pupstreet zijn, en als Thomas zegt 8 uur , wees dan maar blij dat hij er om half negen zou zijn. En ik kon blij zijn 20 na 8 was hij er, en hij zag er schitterend uit, ik had hem van te voren alleen maar gezien met een flinke zwarte baard, en nu stond hij daar glad geschoren, en ook Haruka had aan haar kapsel laten werken , en zag er stralend uit. We hebben veel avonturen uit gewisseld met de nodige biertjes.

Dan was het tijd om te gaan slapen, en de nachtmerrie kon beginnen. Ik lag nog geen kwartier in mijn bedje, na te denken over de laatste dagen, en de eerste aanval werd ingezet, een mug schaarde verschillende malen langs mijn gezicht, met een enorm geronk( uitlaat stuk dacht ik), ik probeerde de mug te verschalken maar dat lukte niet , steeds als ik het licht aandeed was de mug verdwenen, en van zodra ik het licht terug uitdeed was ze er terug. En dan heb ik proberen te slapen met het licht aan, ik had mijn oogjes net toe en ze was er weer met haar geronk, en toen ik mijn ogen opende zag ik ze vliegen, ze ging tegen de muur zitten en ben ten aanval gegaan met mijn kussen, en ik sloeg met mijn kussen tegen de muur en ik zag een bloedplek, die zal, geen vlieg meer kwaad doen dacht ik!! En ik probeerde terug te slapen , en dat lukte meteen ,oef!! Een uurtje later werd ik wakker met stevige jeuk aan mijn enkels en polsen, ik was gebeten door een andere mug , ook daar heb ik jacht opgemaakt, met sucses trouwens. Awel ik heb die nacht vier muggen moeten killen en nog was het niet de laatste. S'morgens maar half uitgeslapen, ik naar de receptie mijn verhaal gedaan over de muggen, en meteen wist het vrouwtje achter de balie wat er gebeurd was. Ze wist zeker te vertellen dat ik de ventilator van de badkamer had uitgeschakeld, en dan de muggen langs daar binnen kwamen. Ik meteen terug naar mijn kamer en het was zo de ventilator was uitgeschakeld, het euvel was opgelost, ge moet het maar weten he!!

Die dag heb ik het rustig gehouden, en s'avonds met Thomas er nog eens flink ingevlogen, zij zouden de dag daarop naar Battangban vertrekken, om daar als vrijwilliger te gaan werken . Ik blijf hier nog een dag langer en dan vertrek ik ook.

Vandaag heb ik me nog eens flink onder handen laten nemen met een twee uur durende masage' zalig en dat voor 12 dollar, echt de moeite!! Sebiet ga ik mijn motor nog eens onderhanden nemen en klaar maken voor een rit van 380 km morgen . En de rest horen jullie later wel!!

Reacties

Reacties

Freddy

Heb je zo geen wierrookachtige ronde muggenrokers bij ,die helpen veel ?
Hier alles ok ,voor zoverre toch dat ik het kan noemen toch, en - 4 C smorgens brrrrr, geniet maar van de warmte en de muggen en de pintjes en je vrienden,en het eten en de zon en je moto en de mensen, en het fruit, en het eten en ......................

Daniëlla

Muggen: niet tof, massages: wél tof!!!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!