men-motseklet-en-ik.reismee.nl

boem patat , happy happy happy new year!!

Masage masage!! Sir??

De laatste dagen hebben ik en Freddy flink gefeest, amaai zenne. Vanaf 30-12 was het iedere avond hier een geknal van jewelste, de Thai vieren het nieuwe jaar al lang op voorhand, en dus hoort er vuurwerk bij, en ze kunnen er iets van. Je moet overal oppassen, want terwijl je naar het ene aan het kijken bent steken ze vlak naast je een chinese rol aan, en da maakt flink lawaai.

Oudejaarsavond was zeer rustig begonnen met een wandeling, tot ik een vrouwtje zag lopen met een mooi knalgeel kleedje aan, en ik vroeg me af, waar gaat die naar toe? Op een gegeven moment stapte die een cafe binnen, en ik en Freddy achterna, we waren nog niet tegoei binnen of we wisten het al, hier is het te doen. Ik maakte snel kennis met de mooi geklede dame, ze noemde Pai, en Freddy had ondertussen een echt zotte doos naast hem staan, en als ik zeg zotte, geloof me dan maar, maar het was wel een schoontje ( he freddy !!), We hebben gedanst , gezopen gefeest en betaald.Amaai het was nogal een rekening, maar het was zijn geld meer dan waard.

En aan ieder feestje komt een einde, het was flink licht eer we in ons bedje lagen( ieder zijn eigen bedje he!!) De volgende middag ,mijne kop bonkte, en later vernam ik het zelfde van Freddy, Wisky en bier, da gaat echt niet samen. Maar s'avonds waren we weer paraat en we hebben de nacht van te voren nog eens overgedaan maan nu in een andere straat met andere mensen, en het was er weer patat op, direct in de juiste cafe', maar ik denk dat het hier op iedere plaats ,boem patat is. Het was zo erg dat op een gegeven moment Freddy van een weelderige haardos was voorzien( ik denk dat da vroeger wel een schoon ventje was). Om kort te zijn we hebben onze beste kant laten zien hier, de binnenkant van onze portemoné.

Ik heb nog niet verteld dat mijn kamer net naast een massage salon is, en iedere keer hoor ik de dames hier roepen naar iedere man, Masage, Masage SIRRRR !!, Ondertussen zijn het hier mijn beste vriendinnen, ik mag met hun mee eten, en er word steeds flink gelachen, en ondertussen houden ze een oogje op mijn motor, en dat doen ze goed, dan beloon ik hun met een flinke kus.

Morgen ga ik Freddy en Pataya verlaten, en ik probeer in twee dagen in Laos te geraken, Gisteren heb ik vernomen van een Italiaan dat het niet makkelijk is om met een motor binnen te geraken. Maar we zien wel, ik regel het wel, misschien met de binnenkant van men portemoné.

Sebiet ga ik mijn motor nog eens een beurt geven, en later mezelf ook nog eens onderhanden laten nemen , met een hand en voet verzorging. De rest zien we nog wel, maar een ding staat vast,vandaag geen alcohol.

Groetjes uit een warm maar zwoel Pataya van Mari O!!

Oja, er is hier een beetje regen gevallen de laatste dagen, de eerste regen in twee maanden, wat een luxe he!!

Reacties

Reacties

Daniëlla

Haha, ik kan het me zo voorstellen, dat was blijkbaar nogal 'n nieuwjaarke zoete :-).

Hier was't ook heel tof, rustig caféke op den Dam, vuurwerk langs alle kanten, cava, goei gezelschap en den Henk die speelde met de John Henry Orchestra. Op 'n gegeven moment kwam er zelfs ne grote, vliegende vis door het café (echt hé, zie maar m'n foto's op FB). Den dag daarna in de Crossroads bekomen.
Dat waren dus maar 2 dagen hé :-).

Op naar Laos en nieuwe avonturen.
xxx Daniëlla

mario

gisteren met Feddy op den boemel geweest, gevolg,goe zat, sliep deze middag nog, dus ben ik niet vertrokken, morgen misschien :-)

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!