men-motseklet-en-ik.reismee.nl

oelalalla , oelalalla se magnifike!!

Wat gaat het snel!!

De laatste week is voorbij gevlogen,voor ik het goed besefde was het alweer zondag. Ik heb veel energie en tijd gestoken in het afmaken van enkele zaken hier ter plaatse.Zo heb ik de deuren van de paardenstallen opgelapt, en da was niet gemakkelijk, niets of maar niets is hier een beetje recht, zo zit er meer dan 6 cm verschil in de breedte van een deur, ook de planken die ik voorhanden heb zijn krom en scheef; probeer daar maar eens iets van te maken. Ook het afmaken van het looprek en de ladder voor de mindervalide kinderen vergde veel tijd en inzicht, maar het is gelukt, en ik ben er fier op, en als nu de kinderen ermee kunnen leren lopen en opstaan, dat zou pas echt de max zijn.

En dan onze twee nieuwe vlamingen, toffe gasten zalle maar zeer naief, ze geloven alles, maar van werken!!!daar hebben ze geen kaas van gegeten, ze wilden persee mij helpen, en dat hebben ze ook gedaan ( aree dat denken ze!!ze hebben op twee dagen wel zeven boren weten te breken, en een schroevendraaier op zeep geholpen, ge moet het maar doen) en dan wetende dat je zeer ver moet rijden om aan nieuw materiaal te geraken, zo heb ik deze week meer dan 200 km op mijn teller staan.

Vandaag heb ik hier de boel verlaten met toch een zeer goed gevoel, ik heb hier toch iets kunnen bijbrengen, en de mensen van TCDF zijn heel tevreden van mijn werk , maar ook wat ongelukkig omdat ik vertrek, ze hadden me hier graag not wat langer gehad, maar ik heb ze verteld dat ik in 2012 zeker terug kom naar Paksong.

En dan deze morgend om 5 uur opgestaan , alles ingepakt en om 5 voor zes zat ik op mijne brommer. Ik was nog geen 10 minuten aan het rijden of de eerste regenbui pletste al naar beneden( wetende dat er hier de laatste 4 dagen geen druppel is gevallen) ik heb eens flink gevloekt en blijkbaar heeft dat geholpen, even later was het weer droog, en zo heb ik 400 km kunnen rijden zonder een bui. En toen begon het opnieuw, korte maar stevige buien, en als je dan iets gevonden had om te schuilen;, en je zette je helm af, en het stopte met regenen, zo heb ik ook twee keer verder gereden maar dan stopte de regen niet, ik heb nog eens tot den heilige boedda gevloekt en ook nu werkte het. IK ben droog aan de grens aangekomen . het hotel van vorige keer opgezochjt en de zelfde kamer gekregen, zonder die te vragen , straf he!!

Morgen maak ik weer alle papierwerk voor de motseklet in orde, en dan start ik de rit naar Hua Hinn. Ik heb net via PC een kamer gereserveerd, en da lukte wonderwel van de eerste keer, ik ga het nog leren denk ik.

Ja lieve mensen , zo zie je maar, dat dienen oude hier zijne plan kan trekken he!!

Groetjes , en tot een van de volgende dagen, van nen kontente mens ( kontent, is tevreden voor hun die het niet verstaan)

Reacties

Reacties

Daniëlla

Goed hé Mario! Ge hebt terecht alle reden om content te zijn, ze zullen u zeker en vast missen en nog lang aan u denken!
Veel groetjes uit Antwepen xxx

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!