men-motseklet-en-ik.reismee.nl

er is iets, en we weten het niet,,,,,,,,,,, sinterklaas bestaat hier niet!!

WAT RUIST ER IN HET STRUIIIIIIIKGEWAS,,???

De vorige dagen is er hier flink gewerkt, ik ben eindelijk aan mijn kasten kunnen beginnen, gemaakt van dunne boomstammen en bamboe, en het resultaat mag er zijn, ik ben fier op mijn eerste echte taak hier. Er staan enkele foto's op facebook naar het schijnt, maar ik ben er nog niet aan toe gekomen om de foto's op te zoeken, moet ge niet vragen hoe druk ik het hier heb Er is ook een dam gemaakt in de rivier, de dam moet het water in een andere richting laten stuwen , zodat het water niet te veel grond wegspoelt in bepaalde bochten.Want ze gaan proberen er een soort van strand te maken, waar mensen op hun gemakje kunnen relaxen.

En er zijn ook weer nieuwe mensen aangekomen, waaronder een amerikaans koppel. De amerikaan kan op een prachtige manier viool spelen, en zij speelt met een lepel en vork op enkele plankjes en andere dingen het ritme gedoe, echt prachtig. En dat brengt elke avond een sfeer van je welste, en dat zie je aan iedereen hier.

Ja we zijn nu met 19 vrijwilligers en da is al nen flinke hoop, maar volgende week gaan er 12 weg, en komen er 4 nieuwe mensen bij waaronder 2 belgen, ik ben weer benieuwd, zo gaan de belgen hier de meerderheid vormen in het kamp, en dat is nog nooit gebeurd naar het schijnt.

En dan is er hier een heilige schrik in het kamp, twee dagen geleden is er een grote slang gezien naast en in het gras van ons restaurant.Volgens de beschrijvingen zou het om een soort phytong gaan van wel 2 meter lang en de dikte van een arm, maar dat neem ik met een korrel zout;

Wink
En telkens ze denken dat ze iets zien bewegen in het gras beginnen er hier enkele te kressen en te krijsen, eigenlijk is dat een mooi schouwspel om aan te zien. Ik heb er een boek bij gehaald en zoals ik kon lezen is dit type slang niet gevaarlijk voor de mens, het zou zich voornaam voeden met kleine diertjes, dus moet ik vooral geen schrik hebben J.

Voor de rest is er hier niet zo veel te beleven geweest, zo heb ik wel een soort van karaoke gevonden hier een 1 km vandaan, en ze hebben er een 2800 engelstalige songs, die naar het schijnt zijn die nog nooit gebruikt geweest volgens de uitbaatster van het spul.Een van de volgende dagen gaan we met de hele groep eens karaoken, zal wel leuk worden denk ik.

Ja lieve lezers , as er niet veel gebeurd kan ik ook niet veel vertellen he, of moet ik een verhaal vertellen van doornroosje en de zeven kleine thai

Cool

Dromerige groetjes, en wat ruist er nu ook al weer in het lange gras???, mario als hem plat op zijn buik ligt!!

Reacties

Reacties

Freddy

Alé, ge verveelt je precies, en die python is idd ongevaarlijk,maar zen beet ni als hij in de verdediging staat.Hier is alles hetzelfde zoals begin dit jaar, ik blijf hier tot 10 jan.en waarschijnlijk Laos een maand.
Groetjes Mari-O en mss tot ziens.

Daniëlla

Die karaoke kan nog plezant worden: 2800 songs, daar zijde wel efkes mee bezig :-).

Veel groetjes uit Antwerpen: koud, regen, wind, hagel, donker...

mario

Freddy, me vervelen , nee toch, ik begin het hier super te vinden, al is het hier s*avonds wel wat kalmer dan waar jij bent, maar toch!!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!