men-motseklet-en-ik.reismee.nl

alles moet eens getest worden!!

Hoy vrienden,

Nog eventjes en het is reistijd, en dan moet ik van de tijd gebruik maken om alles eens te testen he! Ik heb bij mijn vorige reizen ook met dez blog gewerkt, en ook merkte ik bij de eerste test dat het nog niet allemaal ok was, het was wel mijn fout zalle!!

Wat is de bedoeling? Ik ga wekelijks een verslag schrijven van de mooie en minder mooi momenten tijdens men verblijf in Zuid-oost Azie. En zo blijven jullie op de hoogte en heb ik een bezigheid voor de kalme momenten.Ook zal ik trachten foto's door te sturen, dat is een van de zaken die vorige keer niet goed lukte.

En dit is geen opstelwedstrijd, de vorige keer kreeg ik reactie's dat ik schrijv fauten maakte. Dus een schrijffout moet kunnen he!!

En ja de reis is nog niet begonnen of de eerste problemen zijn er al. Om me te vervoeren ter plaatse heb ik mijn motor op een boot naar Bangkok gezet. En zoals je het al wel zal weten van TV en radio staat Bangkok onder water. En mijn motor is al van 25/10 in Bangkok, nu hoop ik maar dat hij nog ergens droog staat, zoniet zouden dat wel eens problemen kunnen geven, tegenwoordig zitten de motors vol electronica. En water en electronica, da vecht he!!

Laat ons hopen dat het zal meevallen.

Dus beschouw dit als een test