men-motseklet-en-ik.reismee.nl

op ,pensioen !!

lang geleden he!!

Jaja, ik weet het, het is niet dat ik zo druk geweest ben of zo. Maar als er niets speciaals gebeurd kan ik ook niets speciaals melden he!!.

Ik heb de laatste 2 weken geluierd in Hua Hin, en probeerde te weten te komen hoe het zou voelen om hier vast te wonen, awel, da voelt goed maar om nu lang op de zelfde plaats te zijn zonder iets om handen te hebben, nee nee dat is niet het ideale. Men zou hier zijn bezigheid moeten hebben, een kleine bar of winkel waardat je elke dag een paar uren kan besteden. Het is niet de bedoeling om snel rijk te worden, eerder ammusement.Want als je hier de hele dag in een bar moet hangen zijn de dagen hier zeer duur en dan kan je met een belgen pensioentje hier niet veel doen.

En wat heb ik zoal uitgestoken de laatste weken, ik heb twee keer een toer gemaakt van een 200 km met mijn motor, kris kras door de achterbuurten en de omligende dorpjes in de buurt. En dan merk je meteen weer het grote verschil me het stedelijke Hua Hin. Als je dan ziet hoe de mensen hier leven, krijg je soms weer een raar gevoel, n dan realiseer je je hoe goed we het in Europa wel hebben, En toch blijken de mensen hier gelukkiger te zijn dan bij ons, ze kennen totaal geen stres, wat vandaag niet kan doen ze morgen of overmorgen wel of misschien pas volgende week.De mensen leven van dag tot dag en danken boedha menig keer per dag.

Dan ben ik ook nog twee keer gaan vissen, maar hier kan ik zeer kort over zijn, geen visje gezien. Ook ben ik mijn papieren voor de motor laten verlengen, en ben weer gerust tot 2 december en dan moet ik het land weer uit, en waar dat zal doen weet ik nog niet, er zijn verschillende opties, Laos, Cambodia of Maleisié. En dan moet ik ook stilaan gaan denken aan het verkopen van mijn motor in een van die landen, want hier in thailand is dat een gevoelige situatie voor de staat en ze willen een te groot deel van de koek( als er al een koek is he!!)

En ik realiseer me ook dat met nog een kleine drie maanden te gaan, tijd word om stilaan aan een ticket te boeken huiswaards.,,

Ja mensen , meer heb ik dit keer niet, of willen julie weten hoe vaak ik van kleding heb gewisseld? en dat is maar een saai verhaal zalle, dus heb ik het kort gehouden dit keer.

zonnige groetjes( elke dag meer dan 30 ° ) Mario den genieter!E

Reacties

Reacties

Mc Dave

Jom, geniet er nog mor van ginder !!
Tot binnekort op't werk !!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!